Diskuschoon:Oort (Biologie)

Vun Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Ich habe das Verschieben rückgängig gemacht. Oort als plattdeutsch für HD Art steht so im Sass, und allgemeiner Konsens ist, daß der Sass für die Rechtschreibung in nds.wikipedia.org maßgeblich ist. Wir hatten über Oort vs. Aart schon einmal diskutiert. Das können wir gerne noch einmal wiederholen, aber wenn schon, dann muß der Eintrag auf "Aart" und nicht auf "Aard" lauten. Harlich Gröten, HeikoEvermann 7. Jul 2005 08:45 (UTC)


Kinner oder Kinners?[Bornkood ännern]

Dat Woort Kinners stöört mi. Ik heff dat twaars al maal höör in den Utroop "Kinners nä, so geiht dat nich!" , aver in'n Sass steiht as Plural van Kind bloots Kinner.Ik bün darför, dat dat gellen mutt.--84.129.221.230 13:56, 14. Jul 2005 (UTC)

Warum is bi den Artikel nich de Möglichkeit to'n Ännern vörsehn?