John Grisham

Vun Wikipedia
Wesseln na: Navigatschoon, Söök
John Grisham 2008

John Ray Grisham Jr. (* 8. Februar 1955 in Jonesboro, Arkansas, USA) is en US-amerikaansche Schriever van Kriminalromans.

Grisham hett 1981 sien Jurastudium to Enn maakt un is denn Afkaat wurrn. 1983 is he in dat Parlament van Mississippi wählt wurrn.

1988 is sien eerst Book A Time to Kill mit en Uplaag van 5.000 Exemplaren rutkommen. Mit sien tweete Roman The Firm wurr he to’n Bestsellerschriever un hett dorup henn 1991 sien Beroop un sien politisch Arbeit upgeben un is Schriever wurrn.

De Baptist is verheiraat un hett twee Kinner. In Mai 2005 harr he 65 Million Böker verköfft.

Warken[ännern | Bornkood ännern]

[*] is en Film van maakt wurrn

Zitate[ännern | Bornkood ännern]

„Ich wuchs in einer sehr kleinen, eng zusammengewachsenen, Baptistenfamilie aus dem Süden auf, wo alles tabu war. Ich konnte es kaum erwarten aufs College zu gehen und endlich mal Spaß zu haben. Und den hatte ich den ersten zwei Jahren auch. Und das bedauere ich auch sehr, denn meine Noten waren sehr schlecht. Ich hatte nie wirklich ernsthafte Probleme, außer bei meinen Noten.“

„Es ist egal, wieviel Geld man verdient oder nicht, man sollte seine Versprechen halten.“

„Der Tod ist nur eine weitere Stufe auf der Treppe der Existenz.“

Weblenken[ännern | Bornkood ännern]